Borås igår!

Den här veckan har varit som den har varit men jag har i alla fall kämpat med träningen. Igår sjöng jag i Borås. Det var super kul. Jag verkligen njöt av att stå på scen sjunga och dansa. Det är det som jag är gjord för. Rösten fungerade visst var den inte helt perfekt hela tiden men så gott som. Publiken var nöjda och jag fick mycket beröm. Det var så god stämning.
När jag skulle köra hem så var det snöstorm. Såg endast typ 2 meter framåt. Fick ont i hela kroppen av att jag fick spänna mig för jag var rädd för att bilen skulle åka av vägen. Var trött och helt slut när jag var hemma.
I dag vaknade jag nog på fel sida, allt känns helt plötsligt såååååå jobbigt, jag har ont i hela kroppen och huvudet känns som om den ska sprängas. Men men det går nog över... Ute så blåser det och är kallt.
Jag ska träna lite senare så jag kanske blir på bättre humör... Vem vet???
Imorgon är det måndag och jag har fullt upp... Jenni ska till dagis, jag har tvättstuga kl.7.00, Ska skjutsa Timo till läkaren och röntgen, Sedan pratade jag och Sussu om att vi skulle till badhuset tillsammans med Jenni och Nellie. Få se hur allt blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0