Förkylningen fortsätter

image94


Jag e såååååå trött på att snyta mig hela tiden och det bara rinner och rinner, sedan nyser jag stup i kvarten och hostar så det gör ont.

I morse var jag på manpower och gjorde personliga testet. Det kändes bra och hon tyckte att jag hade svarat på frågorna ärligt och att jag stod bakom varje sak jag hade svarat på om min personlighet. Hon tyckte att jag hade alla egenskaper som en parkeringsvakt ska ha. Så hon sa att det ser positivt ut att jag får arbetet som p-vakt men det är Addici som bestämmer i slut ändan. Men hon sa att det var ett stort steg att jag fick komma dit och göra testet. Sen var det fint väder idag så jag och Daisy tog en promenad i solskenet. Det var så mysigt i skogen.

Vi har inte än bestämt ordentligt vad Sheila ska heta. Vi funderar lite på Nikita men men vi får se vad det blir i slut änden. Timo har haft lite ångest över att han tog hem hunden så få se hur det blir. Daisy och Sheila stormtrivs med varann och de busar jätte mycket. Igår kväll var jag och Timo tvugna att lugna ner dem för de var helt tokiga och busa i sängen. Men det e ju jätte bra att de går ihop.

Nu väntar jag på att Sussu ska komma hit. Vi ska träna inför tävlingen till helgen. Jag ska sjunga Lazzarella och hon ska sjunga Hymy. Tävlingen heter Sininen Huvimaja och man sjunger enbart låtar som Olavi Virta har sjungit i sitt liv. Tävlingen är i Gislaved och det är en uttagning till Finland.

image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0