Igår var det min första praktik dag.

Det var väldigt spännande och mycket lärorikt att få gå bredvid en handläggare. Min handledare som jag hade igår var en tjej, hon har arbetat i 4 år som P-vakt, hon var väldigt duktig på sin sak och lärde mig massor.
Idag har vi haft en jobbig dag, gått i genom hela trafikförordningen med lagar och paragrafer.

Här kan du gå in och läsa om trafikförordningen http://www.notisum.se/rnp/SLS/lag/19981276.htm

Idag var jag iväg efter jobbet och hälsa på min syster, hennes väns hund var där så Daisy och hunden fick leka fritt där länge. Imorgon efter jobbet ska jag ut på långpromenad med K och Emppu. På lördagen så ska jag åka iväg på morgonen och spela in låten "mikä siinä on" kommer hem när låten är färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0