Roligt

Linda ringde till mig nyss. Vi har inte pratat med varann på jätte länge. Hon och jag var bästisar på gymnasiet och hon är den som alltid har fått att skratta hur ledsen eller deppig än jag har varit. Hon är en av Sveriges bästa sångerskor. Hennes röst ger mig rysningar i hela kroppen och hon är en stjärna. Hon bor för närvarande i Malmö. Så det är långt att åka hälsa på men vem vet kanske det ordnar sig en dag. Det skumma med oss är att fast vi inte träffar varann på ett år så när vi väl träffas så känns det som om vi inte ens har varit ifrån varann. Vi pratar och skojar som vanligt. Faaan saknar verkligen henne. Vi har haft många roliga stunder ihop.

image92

image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0