Sjuk.... :(

Sjuk... så himla tråkigt !. Ont i halsen, hosta, näsan rinner och nyser stup i kvarten... Så nu kan jag inte träna utan får nöja mig med bara promenader eftersom man inte ska träna när man är sjuk.

Fredag: Var jätte fint väder så jag och Daisy tog en långpromenad. När jag var mitt i skogen så ringer telefonen. Jag fick beskedet att jag har gått vidare till nästa steg på arbetssökandet. Så nästa onsdag ska jag till Manpower på personligtest. Hoppas det går bra. Jag fick ett mail från dem med massor av frågor/påstående mm... Den var jätte svår att göra. På fredagen kom Tanja hem hit till oss. Vi drack, snacka och åkte till Karaokeklubben. Där var det mycket folk och det var en lyckad party kväll. Jag blev riktigt full men inte för full utan jag hade roligt hela tiden. Dansa och sjöng. Sussu var oxå där så jag hade två av mina bästa vänner där.

Lördag: Bakis... usch vad jag mådde dåligt... Hockey på tv. Vi var ett gäng på 7 pers som tittade på matchen mellan Finland - Ryssland. Finland förlorade deras spel var dålig... Men men... Sen på kvällen sjöng jag på Johanskrog. Tanja kom dit ensam, men lite efter det kom Timo och Vellu och några till men de åkte därifrån efter en kort stund. Det var mycket folk. Efter spelningen så åkte vi förbi Mcdonalds. Jag åt chickenburgare och drack mjölk.

Söndag: Tanja och Ari kom hem till oss och vi tittade på hockey. Finland - Sverige och Finland vann... Ihanaa Leijonat, ihanaa...... Tanja var magsjuk, stackarn spydde som bara den hos oss. KRYA PÅ DIG TANJA ! Efter matchen åkte jag, Timo o Daisy titta på Johannas valpar och det slutade med att vi tog med oss en hem. Sheila heter hon men hon kommer att få ett nytt namn när vi kommer på ett bra namn. Sheila är 10 veckor och hon är en Amstaff.

Idag vakna jag med feberkänsla i kroppen, ont i halsen, förkyld och med hosta. Så i dag var inte en rolig dag... Men ändå var jag och Daisy på långpromenad.

image89

image90

image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0