Första snön på backen

Jippii... Igår kväll snöade det och snön var kvar på backen i morse så vi gick ut med pulka och hund. Jag byggde en snöhäst till Jenni och Daisy fick dra Jenni i pulkan och Timo var med ute. Det var jätte roligt. Sedan åkte Jenni pulka ner för backen och gjorde en snö skulptur medans jag gjorde en "snölykta".

 

      






Nu har den första helgen i januari varit och vi har varit nyktra och umgåtts med Jenni. Det känns skönt att vara nykter och speciellt att Timo också var det. Jag sjöng igår men det var tyvärr bara 70 personer men stämningen var god och det kändes otroligt härligt att sjunga. Det är sån stor glädje i mitt liv. Hoppas att i år det blir mer uppträdanden. Min syster var och tittade och lyssnade på mig och hon sa att hon har inte sett mig lysa så mycket av glädje och le som jag gjorde när jag stod och sjöng.


image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0