Fortsätter att kämpa

Fredag: Var och tog en timmes promenad med Daisy då jag även joggade en del av tiden. Fick skarsår... Usch det är inte skönt... Sedan skulle jag vara hemma men Timo blev törstig och ville dricka så det blev "party". Toni och kom och höll Timo sällskap. Sen var jag iväg och hämtade Tanja så vi spelade kort och lyssnade på musik. Min syster var också med. Sedan åkte vi alla till karaokeklubben... OVANLIGT ??? Nej inte ett dugg...
Men det var jätte roligt där. Jag dansade med Tanja och sjöng som vanligt. En annan rolig sak var att jag sjöng tillsammans med min syster. Sen kom även Tanjas föräldrar dit och alla var på bra humör och hade roligt. Efter karaoken åkte vi till Mcdonalds. Eftersom jag försöker att gå ner i vikt så tog jag enbart en chickenburger och mjölk.
Lördag: När jag vaknade så tvingade jag Timo att följa med på promenad. Han hade bakis och klagade typ halva tiden. När vi kom hem så fortsatte jag med att träna. Mage, rygg, rumppa och ben. Jag masserade min syster rygg och armar för hon har så spända muskler. Hennes händer är som ispinnar för blodet cirkulerar inte men efter min behandling så fick hon varmare händer. Sen var vi iväg och handla. Vi gjorde ordning Tacos. Sedan somnade jag till vid halv sju för jag var så himla trött. När jag och Timo vaknade så åkte han iväg och hämtade Kimmo och de gick och festa på karaokeklubben. Jag åkte iväg hem till Tanja, där var hon, mamman och Liisa. Hemma hos henne så satt vi och prata och sedan sjöng vi lite karaoke. Jag åkte och hämtade Timo. Min syster var hemma med Daisy när vi var borta.

Söndag: Jag, Timo och Daisy tog en promenad vid halv tre. Jag var iväg en sväng på Bingo och handla. Sussu var över hemma hos oss och vi sjöng. Nu ska jag och Timo titta på film och mysa resten av kvällen.

Har varit så himla sugen på kebabtallrik men men jag fortsätter att kämpa. Timo köpte en chipspåse idag men jag stod emot frestelsen. Jag måste tänka på vad jag äter. Självklart kommer jag att köpa nått gott då och då men jag vill försöka låta bli så länge som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0