Helgen varit både bra och dålig!!!

Fredag: Tränade på morgonen sedan hade jag möte på arbetsförmedlingen. På eftermiddagen kom Sussie hit hem till oss med sin nya kille P. Timo och han fungerade direkt bra ihop. Han var en trevlig kille och han och Sussie passar jätte bra ihop. Jag lagade tacospaj och vi åt, drack och pratade. Sedan sjöng vi  karaoke hemma. Vi åkte sedan iväg till Karaokeklubben. Det var mycket folk och stämningen var god enda tills vi skulle åka hem så blev det "bråk" mellan mig och Timos syster. Samt Timo var förbannad på henne.

Lördag: Timos syster har ringt runt till de flesta och förstört mycket. Nu är vi inte bara osams med henne men även flera andra. Den här gången har inte vi gjort fel. Fast alla tror på allt som kommer ur hennes mun. Ja jaa sånt e livet. Nu har jag lärt mig att henne kan man aldrig lita på och att hon är en falsk person. Såna människor hatar jag som bara ska förstöra för andra. Men hur som helst så var Sussie o P här. Jag köpte kebabtallrik till oss alla. Den var super god. Killarna höll på med att titta på filmer om bilar. Jag och Sussie var iväg en sväng på bingo och gick runt i Angered. När vi kom hem så började vi också dricka. Tanja ringde till mig från Thailand hon har det hur bra som helst där. Oooooo jag vill också utomlands... Men men hon kommer hem om en vecka och jag ska åka och hälsa på henne direkt om hon inte hinner komma hit. På kvällen lagade jag ordning potatis och lax. Vid sex tiden kom jag på att vi skulle iväg och bowla så vi bokade en bana och åkte och spela. Det var jätte roligt. 

 

 





Efter bowlingen åkte vi till Karaokeklubben. Där var inte alls så mycket folk men vi hade hur kul som helst ändå. Vi alla sjöng till och med P vågade sjunga själv. Sussie var självklart modig och sjöng, hon gillar verkligen att sjunga karaoke. Hennes modiga text ändring igår kväll var super.... Tää päivä ollaan vaan ja nussitaan ei mennä nukkumaan.... heh heh....

Söndag: Jag vaknade och det var jätte fint väder. Jag och Daisy tog en super lång promenad. Jag hade lite bakis men eftersom solen lös så tänkte jag inte på baksmällen utan på att hur skönt det var att solen värmde. Jag till och med joggade lite då och då. Daisy var super glad och fick springa lös. Timo var iväg och hämtade Jennifer. När jag kom hem efter promenaden så beställde vi hem mat från Kina restaurangen. Friterad kyckling med curry sås. Det var så himla gott. Vi tittade på filmen Vares och sedan åkte Sussie o P hemåt. Nu är Timo iväg till akuten för han har gjort illa sin hand. Hoppas han inte behöver gips... 

Det var så underbart att träffa Sussie eftersom vi inte har träffats på länge. Nu har vi bestämt att vi ska åka hem till dem nästa månad. Jag är så glad för Sussie skull att hon har träffat P. Han är en jätte trevlig, snäll och rolig person. De passar så bra ihop på alla sätt. Nu har Timo sagt att om hon förstör förhållandet på nått sätt mellan henne och P så kommer Timo personligen skälla ut henne. Så han trivdes ihop med P.

Bråket som har varit i helgen och allt som blivit snett hoppas jag att det ordnar sig tills slut. Men trångsynta människor och såna som tar förutsedda meningar om andra utan att känna dem ska enbart inte lägga sig i.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0