Huh huh....

I går tränade jag hårt... Först gick jag en promenad på 30 min med Daisy i rask tempo. Sedan körde jag ett aerobics pass på 30 min och en dansträning Core rhytms på 20 min. Så idag har jag haft ont i kroppen. Huvudvärk som bara den... som kommer för att jag har ont i nacke och axlar. Men men... Tog en timmes promenad med Daisy då jag även joggade en del. När jag kom hem gjorde jag situps inte så himla många men alltid nått bättre än inget. Sedan ca kl.14.30 började jag rensa och städa balkongen. Efter det städade jag förrådet och gick igenom allt som fanns där, klockan var nästan åtta innan jag var färdig. Timo och Ari satt och spelade spel medans Jenni först tittade på en film och sedan lekte hon i rummet. Sedan jag min dumma faaaaaan började städa och göra ordning Jennis rum vid klockan halv tio, så klockan var halv tolv när jag satte mig här framför datorn. Men jag är nöjd med min insats idag. Imorgon ska jag försöka gå i genom alla klädskåp och sedan ska jag gå igenom alla andra skåp och lådor. Om jag nu kommer upp ur sängen imorgon det värker i min rygg efter allt arbete som jag har gjort idag och tränat igår. Fast få se hur mycket jag hinner för jag har tid till "psykolog" kl.10 och sedan har jag tid på arbetsförmedlingen kl.14.


Nu ska jag gå och nanna kudde. God natt ! 


image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0