Lite jobbig dag!

Idag hade jag intervju på Addici. Jag hoppas verkligen att jag gjorde ett gott intryck. Det var många jobbiga frågor men jag svarade på dem som jag kände. Jag vill så himla gärna ha jobbet. Men vi får se hur det går. Jag får veta inom en vecka om jag har gått vidare till nästa steg. Jag behöver detta verkligen.

Det är olika steg som man ska gå igenom innan man får jobbet.
1. Intervju
2. De ringer till mina referenser
3. Man ska till Manpower och göra lite tester.
4. Addici bestämmer vilka som får tjänsten.

Det är 30 platser och de sa att det är ca 80 sökanden.

Efter intervju var vi iväg och hälsa på min syster. Hon ringde till en som är ansvarig för intrigerna som har varit. Efter det blev det inte så mycket bättre utan det förvärrades. Jag hatar när det ska vara så här. Jag hatar folk som är falska, ljuger och bara vill förstöra för andra. På kvällen var jag en sväng på bingo när jag kom ut därifrån så var det massa poliser i Angered. Det hade varit rån på banken strax innan 18.00. När jag kom hem så gick jag och Daisy runt Rannebergen, sedan tränade jag hemma. Jag vet inte vad det är med min kropp, den är helt slut hoppas verkligen inte att jag blir sjuk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman.. du e trott for att du later inte din kropp vila. det racker om du tranar 4-5 ggr i veckan, inte varje dag..

ah.. jag vill hem.. fy mig som tanker sa. men saknar ju dig o alla andra.

puss pa dig. yrita parjata..

2008-01-31 @ 12:26:24
Postat av: Anonym

gumman.. du e trott for att du later inte din kropp vila. det racker om du tranar 4-5 ggr i veckan, inte varje dag..

ah.. jag vill hem.. fy mig som tanker sa. men saknar ju dig o alla andra.

puss pa dig. yrita parjata..

2008-01-31 @ 12:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0