Oj oj oj vad duktig jag kan vara ibland

Idag har jag kämpat hårt. Vaknade kl.6.30 gjorde ordning Jenni o gick med henne till dagis. När Timo kom hem från jobbet så tänkte vi att vi skulle ut med Daisy på långpromenad men då började det precis regna o till o med snöa så vi började att träna inne. Jag gjorde först 50 situps sedan träna jag rygg o lite rumpa. Sedan var det min tur att köra crosstrainer så jag använde den i 20 min (8 km) sedan tog jag Timos hantlar o träna lite armar. Sedan gjorde jag 50 situps igen och avslutade med 10 min (4 km) på crosstrainer. Det kändes så otroligt skönt efteråt.
Sedan var jag i väg en sväng o bingo o affär, handlade hem massor med frukt o grönt. När jag kom hem så lagade jag lax o potatis... så himla gott... jag älskar lax.
Nu på kvällen så har jag gått igenom skåpen i hallen och det är en himla massa kläder o skor som vi har som vi inte använder eller rättare sagt så får jag inte på mig mina kläder... men men jag kämpar nu stenhårt för att gå ner i vikt.

I morgon ska jag umgås med Tanja det ska bli roligt eftersom hon har varit bortrest över en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0