Rekord

Körde precis nyss crosstrainer 20 min men rekordet blev att jag gjorde 8 km på 18.58 det är 32 sek bättre än förra veckan. Så skönt fast det var sååååååååååå jobbigt. Efter det gjorde jag situps.
Tidigare idag var jag med Daisy på en timmes promenad. Timo var till akuten med sin hand som hans skadade i lördags morse. Det sjuka är att han bowlade  lördags kväll med handen som han hade brytit fingret på. Det komiska är att han vann... Fast han hade så ont men han är en riktig Sisu. Nu ska han vara gipsad i 3 veckor. Nu blir det mycket för mig att göra. Han kan inte göra något själv. Jag fick till och med tvätta han idag men det var roligt... heh heh !

På morgonen så skickade jag mitt cv till Addici sedan ringde de och jag ska på intervju på onsdag. Jag hoppas verkligen att jag får börja jobba där. Behöver verkligen ett jobb för att jag ska få ordning på mitt liv.

Vi var iväg och köpte handskar till Jennifer.


Timo har verkligen förändrats efter bråket vi hade sist. Han visar verkligen att han älskar och respekterar mig. Det är jätteskönt...

image83

Kommentarer
Postat av: tanja

kiva kuulla et teidan valilla kaikki on hyvin. Mut synti et viikonloppuna tuli erimielisyyksia.

Olit asken online mut menit melkein heti offline ku ma tulin.. buhuu.. etko halunnut jutella mun kaa?

No, jatka kuitenki bloggin kirjoittamista, kiva lukea mita touhuat.

Kaikille terkkuja.

Ikava sua

2008-01-29 @ 15:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0