Veckorna går såååååå himla fort

Jag hinner knappt med. Dagarna går så fort förbi. Denna vecka har jag mått lite bättre efter allt skit som var förra helgen. Det som är olyckligt just nu är att min syster inte mår så bra. Men jag ber för hennes skull att det ska bli bättre. Jag är så glad att jag och min syster har fått kontakt med varann eftersom det gick ca 5 år att vi inte sågs. Jag älskar dig min syster och jag hoppas att du orkar med att stå emot allt skit som pågår just nu. En dag kommer rättvisan att segra. Då kan ingen hindra dig från att få vara med dina barn.
Tanja min vän är i Thailand och njuter av livet. Hon har det bra... Känns faktiskt tomt utan henne. Annars så brukar vi ha kontat med varann varje dag. Men när hon kommer tillbaka så ska jag hälsa på henne direkt.

Jag tränar och kämpar på... Det är jobbigt att komma igång med att träna men när jag väl har tränat så är jag så nöjd med mig själv. Hoppas att all träning börjar visa resultat snart. Samt att jag äter nyttigare än förut,det är jag stolt över. Idag hittade jag en tidning som innehöll övningar som jag gjorde med min pilatesboll. Det var super jobbigt och svårt för jag kan inte så bollen att jämnt stå still.


I måndags gjorde jag record med crosstrainer... 8 km på 19 min o 30 sek.
Det blir bättre hela tiden. 

image63

image65

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0