Huh huh... vad roligt det var på jobbet idag.

Jag jobbade med H. idag och vi hade så himla roligt ihop. Vi skrattade hela dagen och inte bara vi utan med alla vi var med, då menar jag kollegor inte parkörer... Det kändes så roligt att för en gång skull komma hem från jobbet med ett leende på läpparna. Har fått höra det ena och det andra idag, ena saken värren den andra... *Hihi*
Imorgon är det fredag få se vilket område man får och om man får jobba ihop med någon trevlig person. Det gör faktiskt mycket vem man får jobba med för att dagen ska gå fort. Jag är ledig i helgen, det ska bli skönt, jag ska försöka få ordning i lägenheten.

Ackropå nått helt annat... Få se hur det blir med min skiva och få se hur mycket jag hinner göra före resan till Finland. Jag har fått bra låtar som jag gillar bara jag hinner med att spela in dem.

Nu ska jag gå ut i skogen med Daisy så hon ska få springa och hoppa... Ha det gött så länge !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ajattelimpa vaan kysäistä - otatko vastaan laulun sanoja katseltavaksi, jos sinä tai joku muu voisi tehdä sävellyksiä niihin? Minulla mahdollisesti olisi/tulisi pian sanoituksia. Haluan vielä olla "salainen". Haluan eka tietää, että oletko edes kiinnostunut?

2008-07-12 @ 13:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0