Musik, musik, musik

Självklart är jag intresserad av låt texter, melodier mm... Jag läser och lyssnar på allt som skickas till mig. Självklart ska allt som skickas till mig vara seriöst. Jag är ju tyvärr inte rik så att jag kan betala massor med pengar för alla låtar men man kan väl lösa det på nått sätt... Just nu håller jag på med att försöker fixa till en skiva med hjälp av några stycken och jag hoppas att det ska bli bra. Låtarna som jag har fått gillar jag super mycket... Det är ju så att skivan kommer inte säljas i första taget utan den går till radion i finland och här i Sverige. Men om jag hittar en producent som vill satsa på den så kommer den ut.

Sedan hoppas jag att jag kan hitta ett band som jag kan åka runt och ha spelningar med tex på båtar och runt på olika krogar, på olika tillställningar eller liknande mm... Mitt band som jag har sjungit med hittills är inte intresserad av att spela på båtar.

Kommentarer
Postat av: Shivano

Grymt, säg till om du vill höra oss!

2008-07-13 @ 05:18:29
URL: http://shivano.blogg.se/
Postat av: Anonym

Onko sulla meiliosoitetta johon vois lähettää laulunsanoja?

Lähetän heti kun uskallan.punastelee

2008-07-13 @ 15:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0