Vad skönt det känns!

Idag har vi börjat få ordning på vårt nya hem. Vi har kämpat som bara den. Snart är allt färdigt. Vi måste köpa lite mattor, fixa upp några tavlor till och fixa färdigt Jennifers rum sen är vi färdiga. Sen blir det inflyttningsfest...

Igår var vi hemma hela dagen. Jag hade tvättstuga och vi var båda lite trötta (bakis). Vi bestämde oss för att stanna hemma. Vi gick ut med hundarna på promenad för att hitta nya platser och vi hittade Hisingsparken. Vi var ute i nästan två timmar. Gud vad fint och mysigt det var. Sedan igår kväll så var vi och köpte lite gott och satt och tittade på film hela kvällen. Jag hittade lite bilder från nätet men nästa gång ska jag ta med kameran och ta egna bilder.



Idag har vi bestämt klart vad som ska ske. Vi ska åka till Finland tillsammans. Vi bokade biljetter. Vi åker på torsdag 24/7. Jag ska ju tävla den 25-26/7 så när vi kommer till Helsingfors så ska Ari komma dit och han ska följa med oss på tävlingen. Det ska bli roligt, så har Timo någon att dricka med eftersom jag måste vara nykter under tävlingen. Men på båten till Finland så ska jag också dricka. Sedan har jag radio intervju i Åbo den 29/7. Det ska bli hur spännande som hellst (hoppas bara man inte gör bort sig), det skulle ju verkligen vara typiskt mig... Efter tävlingen så åker vi nog till Timos kusin och hans fru. Jag ska åka till mina släktingar senare i höst då jag inte har någon radioprogram inbokad eftersom det är för långt att åka och jag har för lite tid. Det blir ledsamt att inte åka till mormor och andra släktingar men jag ska åka i höst istället och då ska jag ta ledigt flera dagar så jag kan umgås med dem utan att stressa.
Den här helgen har varit en av de bästa på lång tid. Stort tack till min man Timo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0