En helt underbar och rolig dag tillsammans med mina systersbarn














11 Juni 2008

Den blev lyckad. Det var jätte roligt och det bästa var att jag fick träffa mina systers barn som jag inte har sett sedans i julas. Barnen hade skolavslutning  och eftersom rebecka fyller 10 år den 13/7 så firade vi det också. Familjen hade gjort ordning grillen och vi alla grillade. Vi pratade och alla lekte med Daisy, vi hoppade på studsmattan, vi hade armbrytning och gissa vem som vann ??? heh heh... okey jag är ju älds och störst så det hade ju varit konstigt om jag inte var starkast. Vi lyssnade på lite musik och tittade på klipp på nätet. Sedan åkte vi alla iväg och bowla. Jag spelade med Roni. Rebecka med pappa, Joni med Marcus och sedan spelade familjen med varann. Clas-Göran fick flest strike och fick även den högsta poängen av alla sedan kom jag tvåa och Mertsi trea. Det var jätte roligt att bowla, samtidigt som vi bowlade så åt vi godis. Vi skrattade och hade hur kul som helst.
Det känns konstigt att tänka mig att för 12 år sedan så var vi i kyrkan och döpte Joni som är min gud son. De växer så himla fort så man hinner inte med. De har snart växt om mig. Hoppas bara att man kunde träffa dem lite oftare.

Här är lite bilder som Roni ville att jag skulle lägga ut... Han ville vara "elak" och ta bilder då mina klot gick dit som dom inte skulle... alltså i rännan. Fast som tur gick den inte dit hela tiden. Bilderna blir större när ni klickar på dem.

  



Sedan måste jag bara lägga ut denna bild. Den var så bra pga att Roni var så söt. Han stod med full spänning och vänta på att se var klotet skulle gå.



Här är fyra helt underbara, fina och snälla systersbarn.

RONI



REBECKA



MARCUS



JONI



RONI OCH JONI



DAISY OCH MARCUS






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att din systerdotter är lik dig!

2008-06-19 @ 18:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0