Hej och hejdå!

Nu har jag jobbat och slitit hela veckan. Igår fick vi nycklarna till vår nya lägenhet och självklart hade han som bodde där inte städat efter sig så efter jobbet igår var jag tvungen att åka dit och städa och därför kom jag inte hem förrän efter 23. Trött och sliten... Vaknade upp kl.06.00 idag, åkte till läkaren och gjorde provtagningar, det var otäckt eftersom jag är livrädd för allt som kallas för sprutor. Men jag överlevde. Direkt efter läkaren var det dags för jobb. På lunchen träffade jag Millan och hennes nya pojkvän. Det var jätte roligt och se henne eftersom vi inte har träffats på några år. Hon är min "låtsas syster" eftersom jag har känt henne sedan hon var 4 år ( i år fyller hon 22) och jag bodde i hennes familj under min barndom, så vi var som riktiga syskon.
Direkt efter jobbet hämtade jag min mamma från centralen och vi åkte hem till mig och packade. Vi håller på än, jag tog bara en liten paus för att vila lite. Imorgon bitti ska vi hämta en "lastbil" kl.7 och den ska lämnas tillbaka kl.11 så ni kan ju tro att det blir en snabb flytt... Vi skulle ha flyttat på lördag men det fanns inga "lastbilar" då... hmm.... Nått annat tråkigt i de här hela är att Ari som skulle hjälpa oss har blivit sjuk så det ser ut som det bara blir jag, Timo och min mamma. Shit alltså vi har hur mycket saker som hellst... Men men vi har inget val.
Sen på lördag så ska jag sjunga på Johans krog. Nu ska vi plocka ihop datorn så nu kommer mitt hejdå på ett tag eftersom vi har inte internet förrän den 1/7. Ha det gött så länge! Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0