Hej till alla som skriver kommentarer

Visst är det roligt att folk skriver kommentarer fast jag trodde inte att fler än bara mina närmaste läste min blogg. Ni får gärna vara modiga och skriva era namn även om man får vara anonym.

På min blogg skriver jag om mitt liv, om händelser, känslor, kärlek,
vänner och bekanta, om lycka och olycka...





Min kommentar till de kommentarer som kommit in angående torsdagen.
Det som hände i torsdags är inte endast baserad på en händelse utan det finns andra saker som har hänt tidigare som gjorde att det blev som det blev. Men som sagt shit happens... Hur allting blir får framtiden visa... Vänner eller inte...
Jag skulle inte ha blivit förbannad i torsdags men jag bryr mig om mina vänner och när någon gör fel mot dem så exploderar jag och säger vad jag tycker och tänker och en viss person gick totalt över gränsen, jag tolererar inte att man gör så... Men men... Allting blev som det blev... Bara sorgligt att det blev så här... 
Men jag håller med om att man inte ska dömma någon utan att känna personen. Hur som helst så blev jag sårad och jag avvaktar med att se vad som händer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vi kanske vet vem hon tanja är. HUR hon är.

Jag vet att hon har fått allt gratis. Uppskattar inte nåt.

2008-06-09 @ 10:29:50
Postat av: Anonym

Tycker det är verkligen omoget att skriva "uppskattar inte nått" och fått allt gratis", vem fan e du och komma och skriva så ?



jag VET iallafall att hon uppskattar väldigt mycket, och hon e verkligen inte egoistisk.



+ att du borde verkligen ta reda på mer fakta innan du öppnar munnen. Du vet så inte att folk som inte jobbar kan få A-kassa / pengar från försäkrings kassan ? mm. mm. ?



Så du verkar ju inte ha en aning om vart i från hon får sina pengar.. usch att en sån människa kan sitta och skriva att hon får allt gratis. sånna som dig gör världen väldigt GRÅ!!!



Du skriver att du vet VEM hon är. men du verkar inte veta en skit om HUR hon är, döm för helvete inte en människa ut från "rykten" eller en jälva dum episode som har hänt!!



Mvh

Queen of kolding !

2008-06-09 @ 12:07:40
Postat av: Anonym

Tanja erkänner själv i sin blogg att hon e rutten o dålig mot folk o att hon alltid "råkar" såra folk.....råkar man för ofta så gör man d me mening,...eller så har hon svårt att lära sig utav sina misstag!! väldigt svårt.. sanna d finns bättre vänner där ut som du förtjänar,att en så kallad vän väljer en kille som behandlar henne som skit över en riktig vän,som du, så e hon dum!

Lycka till me allt ....du e en riktig vän för du bryr dig om din vän när du ser att ngt e fel.....



" En riktig vän talar om för en när man e smutsig i ansiktet"



2008-06-09 @ 21:58:59
Postat av: I am

Tanja erkänner själv i sin blogg att hon e rutten o dålig mot folk o att hon alltid "råkar" såra folk.....råkar man för ofta så gör man d me mening,...eller så har hon svårt att lära sig utav sina misstag!! väldigt svårt.. sanna d finns bättre vänner där ut som du förtjänar,att en så kallad vän väljer en kille som behandlar henne som skit över en riktig vän,som du, så e hon dum!

Lycka till me allt ....du e en riktig vän för du bryr dig om din vän när du ser att ngt e fel.....



" En riktig vän talar om för en när man e smutsig i ansiktet"





2008-06-09 @ 22:00:00
Postat av: Anonym

tror inte hon/han menade pengar endast. Utan att hon bor hos sina föräldrar och har alltid och får mycket som hon vill.

2008-06-10 @ 08:59:18
Postat av: Anonym

"Men vi kanske vet vem hon tanja är. HUR hon är.

Jag vet att hon har fått allt gratis. Uppskattar inte nåt"



vad kan hon annars mena utöver pengar?

Hon är gammal nog att göra som hon vill,

jag får också skit mycket från mina föräldrar ?

Det gör inte att jag INTE uppskattar nått.

Eller att jag får allt gratis,



Tycker att folk är rätt hårda, för att 1person skriver en blogg om hur hon beteede sig, så ska folk skriva en massa personliga påhopp???



Det tycker inte jag e helt ok.

Kan säga så här, jag har kännt tanja i många många år, hon är den mest omtänksamma personen jag känner, och mest godhjärtad.

den bästa tid i mitt liv, hade jag med tanja.



tycker folk borde ta reda på mer fakta om personen innan man skriver massa skit!!!



mvh

Queen of kolding!



2008-06-10 @ 09:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0