Helgen är över...

Vad har jag gjort??? Jobbat hela helgen... Nu har jag jobbat två helger i råd. Timo var ut i fredags och hade roligt jag vill också ut och festa... Nästa vecka är det midsommar och vad som ska hända har jag ingen aning om. Vi har inte planerat något än. Men en sak är säkert att jag ska dricka och försöka ha roligt.

Imorgon är jag ledig. Jag ska börja packa eftersom vi ska flytta snart. Det ska bli roligt. Det kommer att bli jobbigt att flytta eftersom vi har ganska mycket saker men men som Timo säger så ska han bära och jag ska städa... Sedan när vi har fått ordning i lägenheten så ska vi ha inflyttningsfest. Att flytta till Tuve innebär att det blir närmare till jobbet och att vi får en större lägenhet. Hoppas att vi ska trivas där.

Imorgon kommer min syster hit. Det ska bli underbart att träffa henne. Jag har saknat henne jätte mycket.

Idag har Roni och Marcus varit med i en cykeltävling. De hade cyklat en hel mil... huh huh... det skulle nog inte jag orka. Barnen är så himla duktiga och det är bra att dom har mycket att göra.

Tack till Marika som hjälpte mig igår med att gå ut med Daisy eftersom jag jobbade så sent. Kiitos Marika!

Kommentarer
Postat av: Perse Arska

Joo kohta kannetaan laatikkoja kannetaan jooo =)

2008-06-15 @ 23:20:52
Postat av: Marika

Olehyvä!!!Det var så lite så :))

2008-06-16 @ 18:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0