Hemskt

Idag ringde jag till Timo efter lunchen och han var helt chockad och ledsen. Sheila hade helt plötsligt blivit svullen och hade fått utslag i kroppen som såg ut som gigantiska myggbett. Han skulle åka till veterinären med henne. Han fick sitta där i nästan 5 timmar och Sheila hade blivit bara värre och värre, hon kunde inte se med sina ögon pga att de var så svullna. Veterinären hade gett Sheila en kortisonspruta och hon var helt slut när de kom hem. Hon låg ett tag i mitt knä och jag bara grät för jag tyckte så synd om henne och var ledsen över att det hände henne. Veterinären kunde inte säga varför hon blev så men Sheila hade spytt och i spyan fanns en spindelliknande djur... Kan det ha varit den? Det vet inte vi...

Här är några bilder på henne när hon kom hem,
då hade svullnaden gått ner lite.













Här är lite trevligare bilder













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0