Ok... Har inte skrivit på ett tag.

I fredags var jag på behandling på 7Heaven. Det var jätte skönt samtidigt som det gjorde ont. Jag har ju så himla stora problem med mina axlar, nacke och rygg. Hon var super duktig och jag rekomenderar henne till fler som vill ha en behandling för problem med ryggen eller andra problem men även om man bara vill ha massage eller nått annat spaliknande behandling. Sedan var jag och Timo på karaokeklubben. Inte så himla mycket folk men vi hade det roligt ändå.

www.7heaven.nu





I lördags körde Timo mig och Daisy till en vän där hans syster va och jag och Daisy spenderade dagen tillsammans med dem. Vi solade och jag självklart brände mig... hihi... sitä saa mitä tilaa... På kvällen kom Kimmo hem till oss och som vanligt fick man skratta åt hans idiotiska saker. Samt var han riktigt retsam mot mig, han hela tiden kom på saker som han visste jag skulle bli irriterad på. Timo och han hade roligt, sedan kom Tanja. Vi drack och snackade. Hon hade gjort en tatuering och den var fin. Sedan åkte vi alla till karaokebaren. Det var så himla kul att Tanja var med eftersom hon och jag inte umgås så mycket som vi tidigare har gjort. *snyft*. Hon är en underbart, snäll och rolig person som är en av mina bästa vänner.

I söndags gick jag och Timo iväg med hundarna till sjön. Vi grillade och hundarna badade och busade. Det var härligt att Timo ville gå i väg och grilla. Han har verkligen ändrat på sig på det viset att han vill göra saker tillsammans med mig. Det är bra att han visar att han älskar mig.

Idag har jag börjat jobba igen... FY FAAAAAAAN.... Vilket hetta, jag var helt svettig och slut efter idag. Det hjälper ju inte att jag inte kan sova på nätterna. Längtar efter att få sova en natt ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0