Do diin... Nu är påsken över.

Fredags blev det karaokebaren som vanligt... Party party med Tanja.
I lördags så sjöng jag på Johans krog, Det var skapligt med folk där men inga av mina vänner. Johanna lovade komma dit tillsammans med Timo men de hade festat hemma hos oss o sedan tillsammans med några bestämt sig för att gå till karaoken för det skulle bli billigare. Så jag blev besviken eftersom jag var så inställd på att de skulle komma o sen gör dom inte det. Efter att jag hade sjungit färdigt så åkte jag till Karaoken, var där tills de stängde o åkte hem.
I söndags så var jag festa sugen... törstig... Så jag fixade en liter vodka. Tanja kunde inte komma o festa så det blev jag, Timo, Johanna o Kimmo som festade. Fy faaaan vad jag blev full helt plötsligt eftersom jag inte har druckit sprit på länge. Jag hade kul men Timo klagade på att jag var så glad... Aldrig nöjd... Jo, när jag sitter o håller käften då är allting frid o fröjd.... Efter karaoken åkte jag, Timo o Kimmo hem till oss, jag fixade varma mackor o sedan la vi oss o sov.
I måndags kom Jenni. Hon o jag gick iväg på kalas, Sussus dotter Nellie fyllde 2 år. Vi var där o Jenni ville inte åka hem för hon hade det så roligt. Helt plötsligt började det snöa jätte mycket o jätte stora flingor. Vad roligt.
Förutom allt det här som jag gjort så har jag o Daisy varit mycket ute o hon har lekt med Emppu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0