Helgen gick fort förbi

Fredag: Startade med vägmärksförordningen på schemat. Efter jobbet lagade jag lax o potatis. Sedan gick jag ut med Daisy. Daisy fick busa med Emppu. Timo ville gå ut så jag stannade hemma med Jenni o hundarna. Sedan kom Tanja o höll mig sällskap. Jag tog kort på Tanja, hoppas det blev några kort som hon kan använda sig av. Oooooh jag vill också ta nya kort på mig men måste vänta några månader till så att jag har gått ner i vikt så det blir bättre bilder. Efter 22 åkte Tanja iväg till Karaokeklubben o jag gick o la mig. Timo kom hem halv fyra på natten o efter det kunde jag inte somna om igen. Var lite nervös inför att åka iväg till Eslöv.

Lördag: Klockan ringde strax innan 7. Juha kom o hämtade mig 8. Idag är dagen då jag ska sjunga in en låt. Resan till Eslöv var lång men den gick rätt så fort eftersom vi pratade hela tiden. Juhas dotter Emmelie var också med. När vi kom fram startade Juha o Kari spela in musiken. Jag spelade kort med Emmelie. Sedan fick jag sjunga in. Det var jätte roligt. Musiken var helt suverän, jag gillar verkligen låten. Det är en låt som sätter sig i hjärnan. Jag är tacksam att jag fick sjunga in den. Låten kommer att komma ut senare efter att jag har tävlat med den på "musalista". Jag kommer att efter tävlingen lägga ut den på myspace.


image138



När vi var färdiga med låten så på vägen hem ringde jag till Tanja. Vi bestämde oss för att festa. Hon skulle komma hem till mig. Vi gjorde ordning oss o åkte till Johanskrog tillsammans med Sussu. Så vi hade en tjejkväll. På Johanskrog var det mycket folk o vi tjejer vi var skapligt fulla men vi hade kul som bara den. Vi dansade o vi åkte till Karaokeklubben efteråt. Där sjöng jag o Sussu 2 låtar var sedan åkte vi hem.  Tack Tanja o Sussu för en jätte trevlig kväll. GIRLPOWER !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0