Hur var helgen?

Den var bra...
Fredags så satt det några stycken hemma hos oss o drack Timo, jag, Kimmo, S, V. Sedan åkte S o V till karaoken o vi andra åkte dit lite senare eftersom vi hade hundarna så vi kunde inte åka för tidigt. Sen kom Sussu o skjutsade oss o hon följde med in o sjöng en låt. Det var lite folk på karaoken, men vi hade roligt ändå. Timo o Kimmo  höll på att skämta hela tiden så man fick många goda skratt. Först vid tolv tiden kom folket. Då var det dags för mig att åka hem o sova eftersom klockan ringde 5.40 på lördag morgon. Så vid halv ett åkte jag hem o då ringer Tanja, hon o hennes föräldrar var på väg till karaoken. Men men jag var tvungen att åka hem för att orka med lördagen. *SNYFT*. När jag kom hem gick jag ut med hundarna o gick o la mig med dem i sängen. Strax efter tre vaknar jag upp ut av att Kimmo hoppa på mig i sängen o killarna försöker få mig att komma upp. Jag fattade inte så mycket utan talade om att jag orkade inte vakna upp eftersom jag skulle upp tidigt. Så Timo o Kimmo fortsatte festa, vilken tid som Timo kom o la sig har jag ingen aning.

Lördags ringde kl.5.40 gick direkt ut med Daisy, gjorde ordning mig o satte mig på bussen, spårvagnen till centralstationen. Satte mig på tåget till Eslöv. Kari kom o mötte mig  vid stationen i Eslöv. Vi startade direkt med inspelningen när vi kom hem till honom. Han tyckte att min idé om slutet lät bra. Han o hans familj är jätte trevliga, snälla o lättsamma människor. Skönt med såna människor som man inte behöver vara nervös inför o man kan vara sig själv utan att vara rädd för vad de ska tycka. När vi var färdiga med inspelningen lagade hans fru mat, det var jätte gott. Sedan skulle vi åka. Alltså Kari hade spelning i Göteborg så jag fick åka med honom. Sedan kom min syster hem till oss. Vi pratade med hennes barn väldigt mycket o hon saknar dem så himla mycket. Men snart ska hon o jag få träffa dem o vi ska verkligen kramas. Timo o Kimmo hade redan startat tidigt med drickandet o de hade haft roligt hela dagen o de fortsatte med sina galna skämt. Fy faaaaaaan vad jag har fått skratta i helgen. Timo o Kimmo åkte till karaoken tidigare än mig eftersom jag ville göra ordning mig. Min syster stannade hemma hos oss med hundarna.  När jag kom till karaoken så var det inte så himla mycket folk o absolut inte många som sjöng, typ nästan endast jag o Sussu. Sussu o jag hade roligt, vi satt med Timo, Kimmo, T, M mfl. Alla höll på att reta Kimmo så alla hade roligt på hans bekostnad... heh heh.... men han höll på att ge igen o alla skämtade med varandra. Det var folk som funderade över att vad jag o Timo hade bråkat om i fredags eftersom jag åkte hem tidigare... fan vad folk är sjuka, vi hade inte bråkat utan jag var tvungen att åka hem tidigt. Men folk ska alltid tro nått annat... Men men hur som helst hade jag o andra en jävligt rolig kväll. När karaoken var slut åkte vi hem o Sussu, hennes man Sauli, Kimmo, Timo o jag skulle hem till Sussu o Sauli på efterfest... Men alla var helt slut. Kimmo somna först, sedan gick Sussu o la sig, Jag slumrade till på soffan, Sedan gick jag till köket sa till Timo att jag ville hem, men jag la mig på soffan eftersom Sauli  o han pratade. Men Sauli kom o pratade med mig medans jag halv sov på soffan, Timo somnade vid köksbordet. Efter kl.5 väckte jag Timo o vi gick hem o Kimmo följde med.
Idag är det söndag vaknade vi vid 13, vi beställde mat, jag köpte en kebabtallrik. Nu är vi helt utslagna, killarna tittar på tv o jag sitter här framför datorn. Imorgon är det fortsättning på utbildningen.
Jag längtar tills jag får hem låten, alltså när den är färdig mixad. Hoppas att den blir bra, den känns bra o låten är bra ( tycker jag i alla fall ).

Sms:a med Tanja nyss, hon var så sugen på kebabtallrik från pizzerian här i Rannebergen jag retade henne eftersom jag hade redan ätit en... heh heh...

image141



Stort tack till Kari för arbetet med låten.
Stort tack till min älskade Timo för att du har varit så himla go o kärleksfull.

image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0