Måndag till fredag

Måndag: Lokala föreskrifter och policy i Göteborg.
Tisdag: Konflikthantering
Onsdag: Konflikthantering
Torsdag: Lag och förordning om kontrollavgift vid olovlig parkering
Fredag: Självskydd och handdatorer

Så här har utbildningen sett ut den här veckan. Annars har jag bara efter jobbet varit hemma och ute med Daisy i skogen.  

Nu sitter jag här med en cider. Timo o K sitter här o dricker. Vi ska senare gå till karaokebaren. Jag saknar kvinligsällskap men men Tanja ska på klassträff imorgon o Sussu jobbar. Så jag har ingen o "leka" med.... *SNYFT*... Men jag blir nog inte ute så länge eftersom jag ska till Eslöv o sjunga om slutet på låten som vi var o spela in förra helgen. Så imorgon ringer kl. 5.45... JIPPII!!! NOT!!!


I morgon fyller Joni 12 år som är min gudson. GRATTIS!!! Du blir en stor kille!

image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0