Mina vänner i Finland

image190

Kirsi & kimmo lärde jag känna på Finlandsfärjan Gabriella när jag var på väg till min fars begravning i november 2005. Jag hade precis dagen innan varit på lasarettet och genom gått en ögonoperation. Jag såg knappt framåt men var tvungen att resa till finland. Jag träffade dem när det var karaoke i puben, vi började prata med varann och dagen därefter fick jag åka med deras skjuts dit jag skulle i Helsingfors. Efter den dagen när vi böt nummer med varann så har vi ringt till varandra och träffats lite då och då. Bilderna ovanför är från 2006 när jag åkte med min Sussie till Helsingfors för att kolla på Lordi och från att jag ooch Sussie var hos dem. Vi träffade Kirsi & Kimmo, vi festade och hade roligt. Samt finns en vän till som heter Ari med på bilderna. Kirsi och Kimmo är två underbara vänner. Tack för att ni finns och stöttar mig på alla sätt och vis.

Heh heh... Tässä on teille (siis Kirsi ja Kimmo) tekemistä kun käännätte minun kirjoitukset suomeksi. HALI Teille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0