Oho vad veckan går fort imorgon är det redan fredag

Utbildningen

Måndag: Lagar och förordningar som styr parkering
Tisdag: Praktik
Onsdag: Lagar och rapportering, felparkeringsanmärkningar.
Torsdag: Praktik
Fredag: Hjärt och lungräddning, L-ABC självskydd.

Denna vecka har bara försvunnit. I tisdags när jag hade praktik så fick jag gå bredvid Sussu o det var skoj. Vi gick o lappa, jag var helt slut när jag kom hem, det värkte i mina fötter o jag var helt slut. Lagade mat o somna på soffan.

Idag är det torsdag o jag hade praktik idag igen. Man känner att man lever av att ha gått 7 timmar.

Det känns bra i min grupp (ok... det finns en som jag inte gillar/går ihop med) annars går det bra.

Vad som händer imorgon, har jag ingen aning om...

Kommentarer
Postat av: Anonym

det e bra syrran snart e du polis nån måste ju ha ordning å reda på våran fam. älskar dig

2008-04-17 @ 21:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0