Vad konstig vädret har blivit

Snö storm o det är påsk... Allt känns så konstigt... Men men man får vara glad att det snöar o inte regnar. image176

Den här veckan har jag haft 3 dagar praktik. Det har varit väldigt spännande. Man har mött på några skumma o
några besvikna o några glada personer den här vecka. Igår fick vi som tur sluta lite tidigare. Jag var iväg på en
skoaffär o tänkte köpa skor men det fanns inte några i min storlek  :O( Hatar mina fötter.
Igår var det hockey Frölunda - Färjestad. Vi skulle titta på det hemma hos med Tanja o Ari men men våra kanaler fanns inte kvar. Så killarna fick åka iväg till Bordet o titta på hockey. Jag o Tanja stannade kvar o min syster var här hos oss med sin hund Kejsarn som ni ser bilder på längre ner. Jag o Tanja bestämde oss för att åka iväg o titta på hockey (eller rättare sagt än gjort JAG ville se på matchen). Vi åkte ner till Bordet o "voi herran jestas" vilken match det var, den var så himla spännande ända framtill slutsignalen. Som tur vann Frölunda matchen. Tanja satt för skojs skull o heja på Färjestad eftersom alla andra höll på Frölunda o det var en äldre man som tittade lite snett på henne när hon ropade "heja Färjestad"... heh heh... Tanja, du e go du!
Efter matchen åkte vi hem o fortsatte festandet en liten stund till men jag höll på att somna så det blev ingen lång efterfest för min del. Men men jag hade roligt med Tanja så länge som det gick!
Idag har jag varit ute med hundarna o min syster o hunden har sovit över här o hundarna har haft det jätte roligt.
Ikväll blir det "fest" eller rättare sagt jag ska supa. Få se hur det blir om jag sitter själv eller om jag får sällskap.

Imorgon är det avgörande matschen mellan Färjestad - Frölunda.

Nu är det vinna eller försvinna
.

image179

Men jag ska sjunga på Johanskrog imorgon så jag kan inte se på matchen *GRÅTER*

LYCKA TILL FRÖLUNDA !

image180

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0