Finland! Here I come...

Nu är allt klart...

Imorgon så ska jag uppträda i direktsändning kl.18.00 på Radio P4 i Göteborgs radiohus. Den kommer att sändas på P4 och sedan kan du se den live på www.hakopuro.com.
Kl.20.20 åker mitt flyg från Landvetter till Helsingfors, där kommer Ari att hämta mig och jag ska övernatta hos han och hans tjej som jag inte har träffat än men hon gör Ari glad så hon måste vara en himla trevlig tjej.

Lördag
Åker mitt tåg kl.10.00 från Helsingfors till Imatra och då kommer Sari (min faster) och Sepe hämtar mig. Jag övernattar hos dem en natt.

Söndag
Åker jag till min andra faster Tarja och vara där och umgås med mina kusiner.

Måndag till fredag
Ska jag till Simpele hem till min mormor och jag kommer att även träffa min morbro Urpo. Sedan ska jag vara hos mormor men en dag ska jag tillbaka hem till Sari för hennes dotter min kusin Sanna kommer dit och jag ska träffa henne.

Fredag den 5/12
Åker mitt tåg från Simpele kl.13.40 och jag ska till Helsingfors och hälsa på hos Kirsi och Kimmo.

Lördag den 6/12
Åker mitt flyg hem kl.11.50 och jag är i Landvetter kl.12.15 i svensk tid. Timo kommer och hämtar mig och sedan ska jag göra ordning mig och åka iväg till Trollhättan och sjunga tillsammans med Miranda orkester.


Så har du inget för dig den 6/12 så välkommen till Trollhättans folketspark. Jag åker själv dit så är det någon som vill åka med mig dit så hör av er till mig, jag blir överlycklig om jag får sällskap med mig dit.

Ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0