Helgen är över...

I fredags var jag och Timo hemma. Tittade på Idol och storstädade hemma.
I lördags kom min mamma hit. Vi åt mat och gick ut med Daisy. Sedan gjorde vi oss i ordning och sen skulle jag iväg och sjunga. Det var tyvärr inte så mycket folk som det brukar men jag trivdes med att få stå på scen och sjunga. 
I söndags vaknade jag vid kl.11 mamma och Daisy hade redan varit ute. Timo och jag lagade lasagne. Före maten var vi ute i skogen med hundarna. Lilla klant Sheila gjorde illa sig i tassen och blödde, men jag tror att hon har gjort illa sig på glas som folk har slängt och krossat lite här och där.

SNÄLLA MÄNNISKOR KAN NI VARA SNÄLLA OCH SLUTA SLÄNGA OCH KROSSA GLAS UTE FÖR DET SKADAR DJUR SOM ÄR UTE OCH SPRINGER SAMT SKRÄPAR NER NATUREN ! SKÄRPNING !!! DU VILL VÄL INTE HELLER ATT DU ELLER DITT DJUR FÅR SÅR AV GLAS SOM LIGGER PÅ MARKEN.

Sedan har jag och mamma bakat munkar. Det var roligt och gott gotti gott gott.




Idag åker mamma hem och jag tackar henne för den här helgen.
Här är lite bilder på hundarna som jag har tagit under helgen.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0