Jag vill...

Har funderet starkt på att åka till Finland och hälsa på mina släktingar. Har tittat på alla möjliga alternativ som skulle vara enkelt och det smidigaste sättet. Jag har ju de problemet att jag har bara nästa vecka på mig att göra det. Jag har ju en spelning på fredag 28/11 och sedan 6/12 så där emellan skulle jag hinna... Ska ringa runt till släkt imorgon och kolla så att det passar för dem att jag kommer, sedan beställer jag biljetter om det går.

Idag åkte mamma hem, hon fick med sig Daisy och jag gråt som ett litet barn när jag hade lämnat av dem vid täget. Men det handlar ju bara om några veckor men det kändes jobbigt att skiljas från henne för hon är mitt "barn" och mitt så gott som "allt". Men jag vet att hon har det bra hos mamma. Kiitoksia Äiti avusta !!!

Nu ska jag ta hand om mig själv och pigga upp mig så jag blir på bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej!

Jag tror faktiskt att det är en riktigt bra idé om du kommer iväg till Finland. Det kan nog göra dig gott att komma iväg och att träffa din släkt. Jag håller tummarna för dig och jag hoppas verkligen att du mår bättre snart. Kram

2008-11-25 @ 23:01:13
URL: http://wwwxtanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0