Okeido!

Halloween gick förbi fort. Alla var och festade men jag var hemma och hade i alla fall trevligt sällskap. Vi tittade på film, promenerade med hundarna, spelade spel, åt massor med godsaker och pratade om det ena och de andra. Timo var som vanligt ute och festade. Men men... sånt e livet. Jag ville faktiskt bara vara hemma och ta det lungt. Jag har tänkt på min far som dog den 31/10 2005. Jag satt och tittade på foton och hans bild kom fram och jag grät som ett litet barn... *snyft* Jag har varit väldigt nere igen, känner ingen glädje i nått, allt känns tungt och jag känner mig som jag har en bomb inom mig som exploderar när som hellst. FAAAAN hatar när jag mår så här och jag kan inte hjälpa det utan det är som det är. Det är bara för mycket runt mig just nu som suger min energi som min psykolog säger...

Till nått roligt! De ringde från radion igår och frågade om jag kunde vara med och uppträda i direktsändning den 28/11 kl:18.10-20.00. Det kommer även att finnas chans för människor att dansa där så välkommen till nya radio huset i Göteborg. Det är en realiseparty för den nya Musalista 14 skivan. Jag har två låtar som finns med på den och det är "Mikä siinä on" och "Rakkauteen kirjattu".

Har du inget för dig så kan du gå in på sidan www.hakopuro.com där kan du rösta på tex mig om du nu tycker att min låt är bäst av dem som tävlar. Det är en tävling som Hakopuro har startat och man vinner inget utan det är mest för skojs skull den tävlingen finns och de fem bästa går vidare till nästa månad. Du kan klicka på låtarna och lyssna igenom dem. Sen kan du rösta en gång om dagen.

Äänestä suosikkiasi / Rösta på din favorit

Det går till så här:

1. Du klickar på låten/artisten som du vill rösta på och klickar på "äänestä/rösta".
2. Skriver in din mailadress. Klickar på ok.
3. Sedan får du ett mail från webvoter och den ska du öppna och klicka på den blåa texten för att bekräfta att du röstar och då har du gett en röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0