Sanna Toivanen & Yrjö Oskari Hurmio 5 år !

Idag har vi spelning här i Göteborg på Johans Krog.
Exakt för fem år sen 22/11 2003 hade jag min första spelning tillsammans med Yrjö Oskari Hurmio ( Esko & Ahti ).
Det har varit många roliga och fantastiska spelningar tillsammans.

Här är några bilder från våra 5 år tillsammans.

Första spelningen i Norrköping 22/11 2003 och jag sitter i bussen och läser igenom sångtexter


Sedan här har vi packat våra saker


Här är en bild från min första spelning på Johans Krog 20/12 2003


Sedan lite blandat ( klicka på bilden så blir den större )

 

 

    

   

 

 

 



Det finns massor av bilder men dessa får räcka nu!

Här är en rolig reklam Esko gjorde på Finska


VÄLKOMMEN TILL JOHANS KROG IKVÄLL OM DU INTE HAR NÅGOT ANNAT FÖR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0