Shit vad dagarna går fort...

I morgon är det redan fredag och vi har inga planer förutom storstädning. Ska nog vara hemma och ta det lugnt. På lördag kommer mamma ner hit till Göteborg och på kvällen så ska jag sjunga på Johans krog här i Göteborg. Det ska bli roligt eftersom en utav sakerna som får mig att må bra är att få sjunga. I morgon så ska jag ringa till Doktorn angående mitt ansikte jag har fått riktigt förjävliga utslag eller eksem eller vad det nu heter. Jag har haft det tidigare också och det heter Perioral dermatit. Jag behöver få en recept på medicin så att jag ska bli bra. Skäms så jävla mycket för mitt ansikte, inte nog med denna hudsjukdom så kan jag inte låta bli att riva sönder allt. Tur att det finns smink så att man kan dölja det lite i alla fall. Nej nu ska jag gå och sova eller sova och sova... Har så fruktansvärt svårt att sova, jag vaknar upp hela tiden och varje gång som jag väl somnar så har jag mardrömmar. Igår kvällså tog jag en sömntablett för att jag skulle kunna somna, till slut somnade jag och när jag vaknade i morse så kändes det som om jag hade världens bakis. Jag fattar inte varför man ska må dåligt dagen efter att man tagit en sömntablett. Men men hur som helst så hoppas jag verkligen att du som läser min blogg får en riktigt trevlig helg.



Out of my mind

Lite av vad som känns just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0