Frisk luft är det bästa medicinen

Sista tiden har jag tagit väldigt många och långa promenader med Daisy i skogen. Det är det bästa just nu, jag sätter på mig mp3 i öronen går till skogen. Daisy får springa löst och jag lyssnar på musik och sjunger med. Det känns som den bästa medicinen nu att gå i skogen och slappna av.

I fredags var jag med Marika. Vi var hem till hennes mamma och bastade, hennes mamma bjöd på tacos. Sen åkte vi hem till henne och sen till slut till Karaoken. Jag hade det väldigt trevligt och roligt där tillsammans med Marika och de andra som satt vid vår bord. Tusen tack till Marika för fredagen!  Timo var nykter så han körde bil. WOW jag blev imponerad av att han hölls sig nykter i helgen... Hihihi... Men det är väl dags att lugna ner sig.

I lördags tog vi en långpromenad med tjejerna (Daisy och Sheila så klart) direkt på morgonen. Sedan lagade vi lasagne, tittade på film och gosade. Härligt att bara vara hemma och ta det lugnt.

I dag har vi också ägnat åt oss hundarna, film och bara varit hemma. Idag har det verkligen varit höst väder, när vi var på promenad med flickorna så blåste det kallt och på toppen av allt så började det regna som bara den, men som tur är så gör inte lite vatten nån skada.
Idag har det varit farsdag. Jag har tyvärr ingen far kvar att gratulera. Känt mig nere för det men livet har gjort sitt val och min far finns inte kvar. Grattis till er alla pappor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0