En dag med mycket med frisk luft och sång

I dag när jag vaknade så tog jag med mig hundarna ut på en gång. Jag gick till skogen med dem och de fick springa löst. De var helt tokiga och varje liten vattenpöl som de hittade så skulle de springa i. Så när jag väl kom hem efter en timme så fick jag tvätta dem. Timo kom hem på lunchen och vi åt lite äggröra. Sedan tänkte jag att jag skulle göra något som piggar upp mig så jag sjöng. När Timo kom hem från jobbet så bestämde vi oss för att åka till Angered. Jag ringde till K och frågade om hon skulle ut med Emppu så att Daisy och han fick leka och det skulle hon. Vi var ute med hundarna i två timmar i skogen och gick på stigar mm. Sedan var vi förbi hos min syster så hundarna fick även leka med hennes Kejsar. Hundarna har haft en underbart rolig dag med mycket motion.

Pratade med Sussie för en stund sen och fick ett sms av henne och det blev bestämt att de skulle komma hit hem till oss. Så hoppas allt löser sig imorgon. Hur som helst så ska vi försöka ha så roligt som möjligt. Jag hade gärna velat haft en hemmafest men vi har inte frågat så många och de få vi har frågat kan inte komma. Så få se hur allt blir. Vi sitter nog hemma imorgon och festar när Sussie och Petri kommer. Få se sen vad som händer på lördagen.

Ha en trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0