Känner mig lite nere just nu...

Man kan inte alltid vara på topp... Tyvärr...
Har gått rätt så länge nu med att vara helt slut.
Kan inte sova på nätterna, somnar och vaknar, madrömmar och skräck är en del av mina nätter. Jag kan inte koncentrera mig, glömmer massor av saker som jag skulle behöva komma ihåg,  jag har rivit sönder hela mitt ansikte, känner mig helt värdelös, känner att allt bara blir fel, hur jag än gör så blir det inte bra, har ingen ork eller lust till nått...



Ok... som sagt så är inte livet på topp... Kärleken är på topp men eftersom jag inte mår bra så mår inte familjen bra. Timo tappar nerverna på mig eftersom jag gråter och är nere, Daisy känner oxå på sig att jag inte mår bra så hon mår inte heller bra. Sheila är inte heller på topp fast det är inte pga mig utan av att hon äter kortison tabletter för hon har fått någon slags allergisk besvär. Timo var tvungen att åka in med henne till veterinären i måndags och där rökt våra sista pengar... Men hundarna är de viktigaste, att de är friska och glada. Så få se hur resten av den här månaden går när man inte har pengar. Hoppas det löser sig för meningen är att Sussie och Petri ska komma ner hit till Göteborg och vi tänkte ha en hemmafest och bjuda hem lite folk men som det ser ut nu så ser det tyvärr lite mörkt ut... *SNYFT* Inte roligt... sedan fyller jag år på lördag och det är absolut ingen glädje i det när man inte har råd med nått... Faaaaaaaaaan jag börjar bli gammal. Nästa år fyller jag 30, det är skrämmande och vad har jag gjort med mitt liv???

Denna inlägg var tyvärr inte så positiv men som sagt man kan inte alltid vara på topp. Hoppas att ni som läser detta mår bra så inte hösten har gjort alla deprimerade. Le och allt känns lättare !!!



Kommentarer
Postat av: T.M

Nähdään huomenna karaokessa! (jos pääsette juhlimaan) :)

2008-09-11 @ 20:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0