Musalista nu igen 27/9 och jag ska vara med

Jag ska vara med och tävla med låten "Rakkauteen kirjattu" som Juhani Hakopuro har gjort. Tävlingen är på lördag på radio kl.14-15. Så nu behöver jag igen folk som röstar på mig. Ni kan rösta på www.sr.se/sisuradio under denna vecka och sedan på lördag mellan kl.14-15 så kan ni ringa in och rösta. Denna gång finns det många bra artister och låtar som vanligt.

Rösta på sidan

http://www.sr.se/cgi-bin/Sisuradio/programsidor/index.asp?ProgramID=1028






Kommentarer
Postat av: T.M

Moi. Nyt ollaan äitin kans kuunneltu kaikki Musalista-kappaleet. Ja kyl sä oot paras. ;) Äänestetään oikeen kunnolla sit lauantaina. hihi.. Toivottavasti kaikki on hyvin. Kram

2008-09-25 @ 23:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0