Nu är det bara ett är kvar till trettio!

I fredags så var jag och Timo handlade på Ikea. Vi köpte 2 gästsängar, täcken, mattor och lite små saker. Sen gjorde vi storstädning hemma. Oj vad fint det blev med mattor och allt. Kändes som ett riktigt hem.
Sussie och Petri kom hit först vid nio tiden. Så vi började dricka och lyssna på musik mm... Sedan åkte vi till karaokebaren och där fanns en massa roligt folk. Där hade vi det roligt och sedan när stället skulle stängas så ville V och T att vi skulle ha efterfest. Jag sa att ni kan ju festa men jag är så slut att jag går och lägger mig. Så Timo åkte med V och T i en bil och jag, Sussie och Petri fick vänta på våran länge. När vi väl kom hem så la Timo in buffalo wings i ugnen och vi åt. Sedan la jag mig och sov samt Sussie och Petri gick också och la sig. Timo, V och T fortsatte festa. På lördag morgon så vaknade jag vid åtta. V och T satte upp fortfarande och lyssna på musik och festade. Sedan vaknade alla upp och vissa drack men jag och Sussie ville inte börja dricka än eftersom man skulle orka med resten av dagen också. Jag körde hem T och sedan var jag och Sussie ute med hundarna i skogen i en timme. Det var så skönt med frisk luft och hundarna hade roligt för de försvann helt plötsligt och vi fick panik, gick runt och ropa på dem men sedan till slut kom de. Jag tog min första drink vid fyra tiden och sedan var jag igång igen... hihi... Jag och Sussie sjöng karaoke med våra egna texter mm... Killarna tittade på otäcka klipp från nätet. Jag och Sussie spelade kort och det var roligt eftersom jag älskar spela kort och på fyllan är det ännu roligare för den som blir tvungen att ta upp kort samt den som förlorar är tvungen att dricka lite extra... hihi... Efter mycket om och men så åkte vi till karaokebaren vid tolv tiden. Det var inte så himla mycket folk men roligt hade vi eller jag i alla fall. Stort tack till alla som gratulerade mig och har skickat mail och sms. Sedan stort tack till världens goaste, snällaste, mest omtänksammaste vän Sussie som kom hit tillsammans med sin kille och gjorde att min födelsedag blev lyckad. Tack till min älskade man Timo för allt.


Under helgen har ju kameran varit i farten lite här och där...








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0