Tack till alla som har röstat på mig!

Musalista var i lördags och jag blev tvåa. Så jag är helt nöjd och stort tack till er alla som har röstat på mig.

Nu börjar jag bli faktiskt nervös. Det är inte ens en hel vecka kvar till Finalen i finland. Huh huh... Inget känns bra just nu men det måste vara nerverna som spökar. Jag hämtade min klänning i fredags. Den är jätte fin... Tycker jag i alla fall. Nu gäller det bara att få sången att sitta till 100%. Jag vill så himla gärna lyckas... Det här är en stor chans...

Här är min klänning. Ansiktet ville jag inte ha med eftersom jag var osminkad... hihi...



Så vi åker på onsdag till Ludvika med hunden och ska hälsa på Sussie och Petri. Sedan åker vi på torsdag till Finland. Ska bo hos Timos kusin och hans fru. Tävlingen är på lördag, första finalen är kl.15.00 och om man går vidare så är slutfinalen kl.19.00. Nu ska jag sova, ha det bra!!!


Ps. Kyllähän se käy... Kram

Kommentarer
Postat av: zue

Pidän peukkuja että voitat! Tästä saat onnen potkun

persuuksiin."BOINKS"

2008-09-30 @ 12:40:17
Postat av: Jazzylicious.blogg.se

Kommentera i min blogg och svara på frågorna angående kissie? ;)



fin blogg btw :)

2008-09-30 @ 12:46:49
URL: http://jazzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0