En ledig helg

I fredags var jag i väg och handlade gardiner till köket. När jag fick upp dem i fönstret blev jag glad för de såg helt annorlunda ut. Det blev faktiskt jätte fint. I fredags köpte jag även en 6-pack "karpalo lonkeroa". Vi bastade och drack. Timo satt mesta tiden framför datorn. Han pratade med sin kusin på Skype och samtidigt så spelade de spel mot varandra på nätet. Jag hade inte så mycket att göra så jag spelade Wii - Tomb Raider. När Timo gick och la sig så satt jag framför datorn ett tag och gick och la mig vid halv två.

I lördags ringde kl.06:50. Sussie var på kryssning så jag lovade komma och hälsa på henne på terminalen. Timo följde med. Sussie var fortfarande full och hade knappt sovit nått. Det var trevligt och träffa henne och snart ses vi ju igen. När vi kom hem så var det ju onödigt att lägga sig och sova. Vi gick iväg på en lång promenad. Åt tacopaj och tittade på backhoppning och film.

Idag har jag tittat på två filmer, tittat på backhoppning mm... Stort grattis till Harri Olli för andra placeringen på backhoppning och även stort grattis till Anssi Koivuranta som kom två på nordisk kombination. En bra dag för Finland. En fin självständighetsdag för Finland. Nyss tränade jag, sitter här svettig och slut framför datorn. Väntar på att bastun ska bli varm och Timos ska träna färdigt eftersom han startade träna efter mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0