Denna helgen

Idag blir det mycket backhoppning på tv. Jenni kommer hit idag och ska vara här den här helgen och Toni kommer också hit. Så det blir en lugn fredag idag.



Imorgon ska jag hem til Tanja och vi ska ha lite "spa". Så det ser jag fram emot.



Den här veckan har varit jobbigt, började äta min medicin i måndags och jag mår skit nu. Biverkningarna är inte roliga att kämpa med. Jobbigaste är det att Daisy känner inte igen mig utan hon är väldigt konstig mot mig, hon vill inte ordentligt vara med mig. Jag har hallucinationer, tunga tankar, dimmig syn, stora pupiller så jag ser ut som en freak, tryck i bröstet, tryck i huvudet och torr i munnen. Jag vet inte hur mycket jag orkar mer...





Kommentarer
Postat av: tanja

Huomenna saat kunnolla rentoutua. Olen ostanut paljon mukavia juttuja meille. Kram

2009-02-20 @ 20:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0