MADONNA 090808

WOW...Tanja hade stått i 2,5h i kö för att få tag i biljetter till Madonnas konsert. Hon har nu köpt två biljetter och jag ska få följa med. Hur underbart är inte det. WOW WOW WOW. Kan inte fatta. Vilken vän man har. Madonna har varit en av mina första idoler. Jag hade massor med afficher på henne. Sedan gjorde jag min musikprojekt i nian om henne. Shit kan inte fatta att det är sant. OJ OJ OJ tack Tanja. Vilken 30-års present jag kommer att få. Det gör inget att man vet om det redan för nu längtar som faaan på att det blir augusti.









Kommentarer
Postat av: Tanja

Weeehhh!!! Eikö vois olla jo elokuu.. :)

2009-02-17 @ 13:51:49
URL: http://xtanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0