Spa hemma hos Tanja i lördags

Oj, oj, oj vad Tanja hade gjort det fint. När man kom in så luktade som ett riktigt spa. Ljus över allt och i köket hade hon gjort ordning frukter och hon hade köpt pasta sallad med kyckling. Sen hade hon gjort ordning brickor med olika saker som man skulle ha. Body scrub, hårinpackning, handskar, parfym, rakhyvel, ansiksmask, fotlotion och scrub mm...



Efter att vi hade ätit så gick vi och basta. Där satt vi ett tag och gjorde body scrub efter ett tag kom vi på en lysande idé... hmm vet inte om det var så smart men på bilden ovanför ser ni våra spår efter att vi var och rulla oss i snön... hihi... brrr... det var kallt och gjorde så ont i hela kroppen men pigg blev man i alla fall. Sedan bastade vi mera och gjorde hårinpackning. När vi var färdiga så gjorde Tanja ordning fotbad till mig och jag satt och njöt av det. Vi satte på oss ansiksmask. Åt frukter och hade det hur bra som helst och lyssnade på avslappningsmusik. Efter att vi var klara med allt så tittade vi på filmen "The piano", skum film men men tittade färdigt den ändå. Sen höll jag på att somna så jag gick och la mig och Tanja fortsatte med att titta på filmen "Sex and the city". OOOH vad jag njöt i lördags. Tack Tanja för en helt fantastisk kväll och allt du hade ordnat och allt du gjorde. Min tur att göra nått för dig nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0