Galningar och idioter är trafiken full av

Idag på jobbet var en idiot som försökte köra över mig och det var nära mina byxben fladrade till så nära var det. Snacka om att jag blev skakis. Fy fan... och den som körde gjorde så bara för att jag var klädd i uniform alltså arbetade.

Så här gick det till.
Strax efter 08.00 kom vi gående jag och min kollega på Vasagatan och vi såg en lastbil som parkerade på lastplats men fick inte plats ordentligt för det stod en silverfargad personbil på lastplatsen. Så vi korsade Kungsportsavenyen och min kollega gick över gatan till andra sidan och jag gick mot den silver färgade bilen. Det satt personer i bilen så de startade bilen så jag tog de beslutet att de förstod att de stod fel så jag började gå över vagen på övergångstället och den silver färgade bilen började gasa och verkligen siktade på mig och hade jag inte typ hoppat det sista steget så hade jag blivit överkörd. Tyvärr så tänkte jag inte på det direkt då och kolla efter om det var någon som kunde ha ställt upp som vittne för det som jag blev utsatt för raknas som mordförsök enligt Svenk lag. Jag tog upp registrerings numret och skrev en incidentrapport på jobbet och ska imorgon prata med min gruppledare om man ska göra en polisanmälan.

Kommentarer
Postat av: sussie

Huh hirveetä! Sä et saa olla lappu liisa enään! En halua menettää mun parasta ystävää!!!!!!!!!!!

2009-05-28 @ 13:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0