Nu har jag haft min sista spelning med Esko & Ahti

I onsdags efter jobbet åkte jag och Daisy hem till mamma. Det var skönt att komma hem till henne och hälsa på henne. Hon hade lagat potatismos och vit köttfärssås. Sussie kom förbi på kvällen och hon verkligen överraskade med en stor sak. Som jag berättar lite senare. Vi satt och titta lite på hockey och pratade om allt mellan himmel och jord.

I torsdags vaknade jag redan kl.8. Åt frukost och sjöng lite karaoke med mamma. Sen åkte vi till stan, mamma ville visa mig en ny affär som kommit till Ludvika www.lachica.nu. Mamma ville köpa en klänning till mig som hon har tänkt att köpa till mig tidigare. Jag provade många klänningar och de hade många fina klänningar men tyvärr så är jag för stor för de finaste klänningarna men men jag ska gå ner i vikt så jag kan köpa de snygga och sexiga klänningarna senare. Men mamma köpte en åt mig (den röda) och jag köpte en själv (den svart vita).





Sen på kvällen var det min sista spelning tillsammans med Esko och Ahti. Det kändes sorgligt men det var kul att ha min "sista" spelning till den publik som jag började uppträda för. Jag har ju sjungit tillsammans med Esko och Ahti i över 5 år! Det var gott om folk och god stämning. Sussie var där med två kompisar M och A. Sedan efter spelning kom Sussie och M och sov hos min mamma och sedan sov mammas vän H också där. Jag och Sussie delade på en madrass, skrattade och skojade innan vi somna. M somnade direkt som en stock. Jag fick en present från Sussie som hon hade köpt i Thailand. Spelet Jackpot. Tack Sussie!





I fredags åkte Sussie och M hem strax efter tio. Jag och mamma sjöng karaoke och senare så var det dags för mig att åka hem. Jag lämnade kvar Daisy hos min mamma, kändes jobbigt men det blir skönt att ha en vecka ledigt från ansvar och sedan ville mamma att Daisy skulle stanna hos henne. Men hon kommer om en vecka hit till Göteborg.
I helgen jobbade jag och i lördags ringde jag till Tanja och frågade om hon ville följa med till Souvarit, jag ville gå dit och sjunga lite. Självklart hängde hon med. När det stängdes hade jag tänkt att jag och Tanja skulle hem till mig och dricka men sen kom jag på att jag skulle ju jobba på morgonen. Så vi får festa hårt en annan gång. Tack för "humppan" Tanja. Vi e ju grymma på att dansa humppa...

Nästa lördag är det final på Souvarit! Välkommen dit och stötta mig och ha roligt.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Tack! men vi måste faktiskt dansa lite oftare så jag slipper träningsvärk ;) jag kommer på lördag och hejjar på dig iaf. Kram

2009-05-06 @ 00:05:23
URL: http://xtanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0