Nyt olen ollut uutisissakin mukana

http://svtplay.se/v/1553431/uutiset/11_5

Sen voi nähdä vielä 18/5 saakka. No niin tietysti meikäläinen kikatteli niinkuin aina mutta olen siltikin tyytyväinen.

Nu blir det på Svenska. Idag har jag för första gången cyklat till jobbet. Säger bara FY FAAAAAAN vad jobbigt det var men jag måste komma igång och sedan slipper jag åka buss och få ångestattacker pga att bussen är full med folk. Nu får man bara se om jag kommer ur sängen imorgon.

Ha en bra fortsatt vecka!

Kommentarer
Postat av: aila

Ett jätte Grattis till KARAOKE D R O T T N I N G titeln!!

Kul att ni fick vara med på nyheterna :)

2009-05-13 @ 08:16:20
Postat av: tanja

Jospa vaikka ens viikonloppuna voitas pitää se SPA-ilta? Katotaan vielä. Toivottavasti kaikki on hyvin. Kram

2009-05-15 @ 18:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0