Vuoden 2009 Ruotsin Suomalaisen karaoken kruunatut kuninkaalliset Sanna Toivanen ja Erkki Uusitalo

Kiitoksia kaikille kannustajille. Oli siis tosi mukava ilta ja tupa täynnä porukkaa. Tulin sinne vasta pikkasen ennen seitsemään. Jesse ja Raija tuli sinne just minun jälkeen. Menimme istumaan ja sitten myöhemmin tuli Tanja ja hänen vanhemmat. Meillä oli tosi hauskaa ja olen tosi iloinen että he tulivat sinne kannustamaan ja tottakai pitämään hauskaa. Timokin tuli sinne sitten illan aikana. Voitin kilpailun ja siinä voitin sen Riga risteilyn kahdelle hengelle. Siellähän on sitten Merifestivaalifinaali mihin myös osallistun. Tanja saa lähteä minun mukaan sinne risteilylle ja siellä pidämme hauskaa. Toivottavasti sinne tulee paljon porukkaa.









Mitäs muuta on tapahtunut... Hmm... töitä, töitä ja töitä. Juha ja Kari lähetti minulle uuden kappaleen ja minusta se oli erikoinen ja hyvä. Saa nähdä milloin ehdin äänittää sen ja nytten viikolla pitää minun kappaleet Suomesta tulla. Sussie ja Petri on saanut uuden asunnon, toivon onnea teille teidän uuteen kotiin ja teidän rakkauteen. Daisy on vielä Äitin luona ja hän voi hyvin siellä mutta minulla on ikävä minun tyttöä mutta kyllä viikot menee nopeasti ja Daisy on kohta kotona. Tänään oli Suomessa Äitien päivä ja minulla on hyvä Äiti. Minun mummo on sairaalassa ja toivon hänelle pikaista parantumista ja toivon että näemme toisemme kesällä tai heti kun pystyn mennä sinne.
Lisää kuvia laitan sitten kun saan kaikilta kuvia ketkä otti kuvia. Hyvää viikkoa teille kaikille!

Kommentarer
Postat av: tanja

Tack till dig med för en super trevlig kväll och GRATTIS till segern. Du kommer alltid vara en vinnare för mig :) Och jag ser verkligen fram emot kryssningen. Kram

2009-05-11 @ 00:21:32
URL: http://xtanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0