34 dagar kvar

Sen blir det fest för hela slanten. Vi ska ha maskeradfest och alla som kommer måste så klart klä ut sig. Jag har tittat massor på olika kläder och stiler men inte än kommit fram till vad jag ska vara. Men som sagt 34 dagar kvar. Har redan köpt lite dricka till festen har 2l sprit, 2x24 öl och 2l vitt vin. Kvar som jag ska köpa till festen 2l rött vin och kanske nått mer. Sen får de som vill dricka annat eller tycker att det inte räcker köpa med sig. Jag kan inte köpa cider pga att jag inte får det billigare någonstans. hmm... synd... men... No can do... Skall göra bål till festen så det e väl nästan som cider... hihi... typ... hmm... Men men hur som helst så ser jag fram emot det som fanken men mest ser jag fram emot att få träffa Sussie & Tanja. Jag har börjat planera lite på att göra en fest lista med musik. För annars sitter grabbarna här framför datorn och endast spelar de musik som de vill höra.

Den här veckan har gått fort igen. I tisdags hade jag ett möte som var så fel som den kunde bli eller personen var helt fel. Han hade inte alla hästar hemma i stallet som jag brukar säga. Det var en kille som hörde av sig till mig och sa att han hade ett band som precis hade splittrad. De behövde en sångare. Hmm... allt i telefonen lät ju bra men så var det ju inte när jag personligen träffade honom. Berättar om det sen när vi hörs. Orkar inte skriva allt här men nog har jag och Timo skrattat åt de hela.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Känner mig lite sjuk och skall göra allt för att inte bli det. Jag ska iväg och jobba imorgon och kommer hem sen på måndag morgon.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag ser oxå framemot dagen D, då vi skall träffas o ha kram kalas! Jipiii!!! Inte så många dar kvar....

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-11-28 @ 18:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0